Untitled Page

Bestellen & Levering

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd bedraagt (afhankelijk van het tijdstip van je bestelling) 2 tot 3 werkdagen binnen Nederland. Als je op werkdagen vóór 16:00 een bestelling plaats wordt je bestelling dezelfde dag nog aan Post NL aangeboden. Bestellingen buiten Nederland verschillen per land en de landelijke bezorgdienst. 

Levertijd binnen Nederland:
Besteld* Ontvangst Uiterlijk
zondag dinsdag woensdag
maandag dinsdag woensdag
dinsdag woensdag donderdag
woensdag donderdag vrijdag
donderdag vrijdag zaterdag
vrijdag zaterdag maandag**
zaterdag dinsdag woensdag
* mits op voorraad
** op veel plaatsen in NL wordt er op maandag niet bezorgd

Wij versturen met PostNL en gaan er vanuit dat je order op de 'Ontvangst' datum binnenkomt. Mocht je order niet op de 'Uiterlijk' datum binnen zijn, neem dan contact op met de klantenservice van tijdschrift365.nl  

2. Hoe plaats ik een bestelling bij tijdschrift365.nl?
Om een bestelling te plaatsen op tijdschrift365.nl heb je geen account nodig. Je kunt voor je gebruiksgemak ervoor kiezen om wel een account aan te maken. Hiermee kun je direct al je gegevens ophalen als je een bestelling wilt plaatsen.

 Hoe je een bestelling kunt plaatsen is hieronder stapsgewijs beschreven:

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op de button ‘+ in winkelwagen’, je krijgt nu het scherm “mijn winkelwagen” te zien met daarin een  overzicht van je bestelling. Als je meerdere artikelen wilt bestellen kun je klikken op “verder winkelen” (links onderin het scherm)
Stap 2: Geef aan of je de bestelling wilt laten afleveren in een cadeauverpakking (let op: 1 cadeauverpakking per tijdschrift)                                
Stap 3: Klik op ‘stap 2’ om je klantgegevens in te vullen
Stap 4: Als je inlogt worden de persoonsgegevens automatische gevuld. Wanneer je nog geen account  hebt kun je hier je persoonsgegevens en eventueel alternatief bezorgadres invullen.
Stap 5: Controleer of alle gegevens correct zijn en klik op ‘afrekenen’.
Stap 6: Je belandt nu in het betaalscherm. Selecteer je bank en klik op ‘ga verder’.
Stap 7: Je belandt nu in de beveiligde internetomgeving van je bank. Volg hier de gebruikelijke procedure om de bestelling succesvol af te ronden.

3. Moet ik verzendkosten betalen?
Bij besteding vanaf €4,75 wordt je bestelling geheel gratis verzonden binnen Nederland. Bij bestellingen onder dit bedrag zullen de verzendkosten van €0,95 in rekening worden gebracht. Voor de verzending buiten Nederland gelden andere prijzen.  

4. Welke artikelen zijn verkrijgbaar op tijdschrift365.nl?
Op tijdschrift365.nl zijn momenteel reguliere edities (zowel nieuwe als voorgaande edities) en speciale uitgaven te koop van de volgende titels: Ariadne at Home, AutoWeek, AutoWeek Classics, Beau Monde, Donald Duck, Eigen Huis & Interrieur, Fashionista, Flair, Flow, Kek Mama, Libelle, LINDA., Marie Claire, Margriet, Nouveau, Ouders van Nu,  Story, Tina, Viva, vtwonen.

5. Zijn alle artikelen die online zichtbaar zijn ook altijd op voorraad?
Alle artikelen die op tijdschrift365.nl staan zijn te bestellen. Als de status van een artikel op ‘Leverbaar’ staat dan is deze op voorraad. Wanneer de status van een artikel ‘Binnenkort verkrijgbaar’ is betekent dit dat het artikel op dat moment nog niet op voorraad is, maar wel alvast te bestellen is. Hiermee reserveer je het artikel en krijg je hem automatisch als één van de eerste in de bus (zodra deze beschikbaar is).

6. Wat moet ik doen als ik een verkeerde bestelling ontvang?
Als je een verkeerde bestelling ontvangt  kun je een mail sturen naar tijdschrift365@todaysco.nl. Vermeld hier je ordernummer in, op deze manier kunnen wij je nog sneller van dienst zijn. Eventueel kan je ook schriftelijk of mondeling contact opnemen met:

tijdschrift365.nl
Tasveld 14
3417 XS Montfoort
Telefoon 0348-478014 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur)

7. Wat moet ik doen als ik een editie niet kan vinden die ik graag wil bestellen?
Als een artikel niet vindbaar is op tijdschrift365.nl is dit artikel mogelijk uitverkocht en niet meer verkrijgbaar. Bij voorkeur een mail sturen naar tijdschrift365@todaysco.nl met je vraag. Vermeld hier je ordernummer in, op deze manier kunnen wij je nog sneller van dienst zijn. Eventueel kun je schriftelijk of mondeling contact opnemen met:

tijdschrift365.nl
Tasveld 14
3417 XS Montfoort
Telefoon 0348-478014 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur)

8. Kan ik een datum kiezen waarop mijn bestelling wordt afgeleverd?
Het is niet mogelijk een bezorgdatum op te geven.

9. Kan ik aangeven op welk moment van de dag mijn bestelling bezorgd moet worden?
Het is niet mogelijk om dit aan te geven. Al onze bestellingen passen door de brievenbus (mits anders aangegeven).

10. Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
Dit hangt voornamelijk van de status van het artikel af. Als een artikel ‘Leverbaar’ is zal deze direct verzonden worden. Wanneer de status van een artikel ‘Binnenkort verkrijgbaar’ is zal deze verzonden worden op de aangegeven verschijningsdatum.

Ook als alle artikelen die je besteld ‘Leverbaar’ zijn kunnen wij niet garanderen dat deze op hetzelfde moment bezorgd worden, dit is afhankelijk van de grootte van de bestelling (alle bestellingen moeten door de brievenbus passen).

11. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL. Bij bestellingen in het buitenland wordt je order overgedragen aan de landelijke postorder maatschappij. 

12. Kan ik mijn bestellingen op een ander adres laten bezorgen?
Je hebt de mogelijkheid een ander afleveradres aan te geven dan je factuuradres. Bij ‘persoonsgegevens’ vul je je eigen gegevens in (factuuradres). Je hebt vervolgens twee keuzes:

- Bezorg de bestelling op hetzelfde adres als het factuuradres
- Bezorg de bestelling op een ander adres

Wanneer je kiest voor optie twee verschijnt er een scherm waar je het alternatieve bezorgadres in kunt vullen.

13. Kan ik een adres van een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Nee, dit is niet mogelijk. U zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

14. Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten afleveren?
Ja, wij verzenden wereldwijd.

15. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling (nog) niet heb ontvangen?
Mocht u uw bestelling na de aangegeven levertijd van 3 werkdagen nog niet ontvangen hebben, dan kunt u een mail sturen naar tijdschrift365@todaysco.nlVermeld hier uw ordernummer in, op deze manier kunnen wij u nog sneller van dienst zijn. Eventueel kunt u ook schriftelijk of mondeling contact opnemen met:

tijdschrift365.nl
Tasveld 14
3417 XS Montfoort
Telefoon: 0348-478014 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur)

16. Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?
Dat kan zeker! U kunt in stap 1 van het bestelproces aangeven of u uw bestelling in cadeauverpakking wil laten afleveren. Op dit moment is het niet mogelijk om meer dan één cadeauverpakkingen per artikel te bestellen.

17. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is afgeleverd?
Wanneer uw bestelling beschadigd is afgeleverd dient u dit  binnen bekwame tijd nadat u de bestelling heeft ontvangen contact op te nemen met tijdschrift365.nl. Bij voorkeur een mail sturen naar tijdschrift365@todaysco.nl. Vermeld hier uw ordernummer in, op deze manier kunnen wij u nog sneller van dienst zijn. Eventueel kunt u ook schriftelijk of mondeling contact opnemen met:

tijdschrift365.nl
Tasveld 14
3417 XS Montfoort
Telefoon: 0348-478014 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur)